Druki szkolne
 
 
 Legitymacja nauczyciela
 
 
 Egzaminy
 
 Awans
 
 
 Projekty edukacyjne
 
 
 Matura
 
 Poczta
 
 
 Reklama
 
 
 Kontakt

Reklama w Oświacie

Jak dotrzeć do 250.000 internautów miesięcznie? Do 3.000.000 nauczycieli, rodziców, uczniów rocznie? Gdzie zamieścić skuteczną reklamę?
Portal www.oswiata.org.pl to obecnie jeden z większych serwisów oświatowych, odwiedzany przez tysiące osób. Od momentu powstania dbamy o społeczność związaną z polską edukacją: m.in. zamieszczamy bieżące informacje i wiadomości, moderujemy dyskusje i fora, prowadzimy katalog przedsiębiorstw związanych z oświatą, aktualizujemy giełdę pracy. Oświata.org.pl to trzynaście serwisów tematycznych, setki witryn szkolnych, tysiące szkolnych kont pocztowych.


Reklamy na stronach WWW


Reklama jako element strony występuje najczęściej w formie graficznej, do której może być dołączona animacja i dźwięk. Reklama graficzna jest obecna na stronie, niezależnie od woli użytkowników: nie może być wyłączona lub zamknięta. Rozróżniamy następujące rodzaje reklamy graficznej:

Billboard

graficzny prostokąt reklamowy umieszczony centralnie na stronie WWW serwisu, animowany lub statyczny. Najczęściej umiejscowiony jest w górnej, prestiżowej i najlepiej zauważalnej części strony WWW. Dzięki prezentacji: z jednej strony nieinwazyjnej, a z drugiej wysoce zauważalnej, billboard jest bardzo popularnym formatem o wysokiej skuteczności. Zapewnia wysoką oglądalność, idealnie nadaje się do budowania wizerunku, prezentacji haseł lub dłuższych treści. Ciekawa forma graficzna na pewno skłoni użytkowników do przejścia na stronę Klienta.

Double billboard

reklama graficzna również umieszczona na górze strony, o podwójnym rozmiarze niż tradycyjny billboard. Miejsce ekspozycji – naturalnie przyciągające wzrok – pozwala na prezentację treści dłuższych, rozbudowanych graficznie i tekstowo.


Skyscraper

graficzna reklama dynamiczna, umieszczana w prawej lub lewej części strony. Pionowa orientacja reklamy gwarantuje znakomitą ekspozycję w formie zbliżonej do reklamy prasowej, a jej rozmiar daje ogromne możliwości stworzenia interesującego i zauważalnego przekazu reklamowego, także w formie filmu reklamowego.
   

Tapeta
reklama graficzna w formie tła strony, wyświetlana w odległości 5 pikseli od modułu z treścią strony i pokryta wzorem o obniżonej widoczności. Minimalny rozkład elementów dekoracyjnych (logo) wynosi 80 pikseli w poziomie i w pionie. Użytkownik przeglądający serwis opatrzony tapetą ma stały, nieprzerwany kontakt z reklamą, co daje reklamodawcy skuteczne narzędzie przy budowaniu wizerunku i świadomości marki. Atutem jest także długotrwałe działanie reklamy, którą internauta widzi w tle strony w trakcie całej wizyty na stronach serwisu.


Reklamy wysyłane do użytkownika


Coraz większym zainteresowaniem reklamodawców cieszy się reklama wysyłana do użytkowników zarejestrowanych w bazach. Oczywiście wysyłka odbywa się za zgodą odbiorcy. Forma takiej reklamy wcale nie musi być ograniczona jedynie do tekstu, coraz częściej łączymy w poniższych rodzajach tekst i grafikę.

E-mailing

najczęściej stosowaną formą jest przesyłka (list) na konta użytkowników serwisu bezpłatnych kont pocztowych lub stopka reklamowa doklejana do korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Dzięki e-mailingowi reklamodawca ma możliwość precyzyjnego dotarcia do konkretnego klienta oraz może w pełni przedstawić swoją ofertę.

Kreacja HTML powinna być przygotowana w następujący sposób:
- waga nie przekraczająca 100 kB razem z załącznikami,
- kodowanie – UTF-8,
- obrazki nie mogą być definiowane jako background,
- format grafiki tylko JPG lub GIF (format PNG nie jest obsługiwany!)

Baza mailingowa opiera się na ponad 37 tysięcy adresów e-mailingowych dyrektorów bądź wskazanych nauczycieli, profilowanych według typów placówek oświatowych i województw. Udostępniamy określenie skuteczności mierzonej ilością wejść z linku na wskazaną stronę WWW, wraz z możliwością udostępnienia listy odbiorców e-mailigu

Statystyki: szkoły z emailami.

Województwo

Teryt.

Razem

Przedszkole

Szkoła Podstawowa

Gimnazjum

Zasadnicza Szkoła Zawodowa

Technikum

Szkoła Policealna

Liceum

dolnośląskie

02

1840

312

625

366

161

48

37

291

kujawsko-pomorskie

04

2078

291

758

474

98

123

150

184

lubelskie

06

1544

175

693

329

75

37

30

205

lubuskie

08

784

142

256

143

88

23

19

113

mazowieckie

14

4638

110

2003

1160

154

324

305

582

małopolskie

12

2573

101

1190

631

159

73

46

373

opolskie

16

692

95

299

133

35

21

12

97

podkarpackie

18

2551

196

873

660

98

163

148

413

podlaskie

20

754

91

290

156

48

14

16

139

pomorskie

22

2536

372

761

464

122

135

176

506

warmińsko-mazurskie

28

1834

201

628

327

75

105

134

364

wielkopolskie

30

3573

651

950

788

111

240

262

571

zachodniopomorskie

32

1799

243

577

367

86

99

118

309

łódzkie

10

2757

438

917

499

78

148

179

498

śląskie

24

8820

1573

1867

2097

150

981

1195

957

świętokrzyskie

26

1530

133

601

278

67

100

75

276

  Razem: 40303

5124

13288

8872

1605

2634

2902

5878


Newsletter

to elektroniczna forma biuletynu, rozsyłanego za pomocą poczty elektronicznej do prenumeratorów. Dzięki niemu internauci mogą zapoznać się z najnowszymi wydarzeniami i promocjami danej firmy; jest to doskonałe narzędzie budujące trwałe związki klienci – reklamodawca.


Inne


Ankiety
coraz bardziej popularne w Internecie są wszelkiego rodzaju ankiety. Przy stosunkowo niewielkich kosztach możemy uzyskać bardzo precyzyjne informacje.
   

Patronat
umieszczenie na portalu www.oswiata.org.pl logotypu reklamodawcy w ramach istniejącego wystroju graficznego serwisu (np. belce graficznej, stopce strony, stopce mailingów przeprowadzonych w szkołach).   

Niezależne serwisy
zbudowanie wspólnego serwisu poświęconemu produktowi reklamodawcy i utrzymanie go jako podstrony oswiaty.org.pl przez okres trzech miesięcy wraz z mailingiem informacyjnym do placówek oświatowych.


Koszt kampanii każdorazowo dostosowywany jest to budżetu reklamodawcy.


W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Tel.: 032 338 3835
E-mail: a.wozniak@technika.gliwice.pl



 
 Projekty edukacyjne




 
 Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań zadzwoń 32 338 38 30 lub napisz oswiata@technika.gliwice.pl



Copyright © 2015 Technika