Druki szkolne
 
 
 Legitymacja nauczyciela
 
 
 Egzaminy
 
 Awans
 
 
 Projekty edukacyjne
 
 
 Matura
 
 Poczta
 
 
 Reklama
 
 
 Kontakt

Zaburzenia w rozwoju emocjonalnym młodzieży nieprzystosowanej społecznie

Pobierz publikacje
Opis:Charakteryzując najczęściej spotykane definicje zaburzeń emocjonalno - motywacyjnych nazywając je zaburzeniami emocjonalnymi. E.L. Phillips /1973/ stwierdza, ze definicje te uwzględniają następujące cechy: hiperaktywność, nieufne zachowanie, brak osiągnięć na poziomie współmiernym ze zdolnościami, skłonność do bójek i innych agresywnych zachowań, niechęć i sprzeciw wobec przełożonych, zarządzeń, regulaminów, a ponadto ogólne trudności w nauce i w skupianiu się, które nie są związane ze znacznymi deficytami organicznymi czy sensorycznymi. Jednocześnie, dziecko z zaburzeniami emocjonalnymi z reguły wykazuje w skrajnym stopniu jedną lub więcej spośród wymienionych wyżej cech.
Autor:Piotr Górski
Rozmiar pliku:40 KB


 
 Projekty edukacyjne




 
 Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań zadzwoń 32 338 38 30 lub napisz oswiata@technika.gliwice.pl



Copyright © 2015 Technika